Världskulturmuseet är en spännande plattform för kreativa möten och arrangemang. Museets ljusa och moderna arkitektur erbjuder fantastiska möjligheter att skräddarsy event, alltifrån den stora mässan till det lilla mötet.
Hos oss kan du arrangera ert företagsevent, kundmingel, modevisning, fest, mässa eller privata middag. Museet är även en utmärkt lokal för bröllop och andra privata högtidsstunder. Kontakta oss för att få veta mer!
Världskulturmuseet erbjuder lokaler för från max 20 personer upp till 300. Beroende på vilket rum ni hyr finns olika utrustningar till rummen.
Restaurangen kan erbjuda heldag samt halvdagskonferenspaket. Om ni skulle vilja boka detta eller annan mat och dricka före, under eller efter ert möte kontakta gärna restaurangen direkt på 0760–256595 eller skicka ett mail till tablarestaurang@gmail.com.
Fika 79 kronor/per person + moms.
Kaffe + fralla på förmiddagen, kaffe + bulle/kaka på eftermiddagen.
Halvdag (En fika+lunch, samt kaffe och fruktkorg under hela konferensen), 249 kr/person.
Heldag (Förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika samt kaffe och fruktkorg under hela konferensen), 299 kr/person
Vi erbjuder även möjlighet att stanna kvar efter konferensen och avsluta dagen med afterwork, mingel eller middag i vår trevliga restaurang. Kostnader är cirka 1500:-/timme, mat & dryck tillkommer.
Ta chansen att få fler perspektiv på världen, arbeta med er organisations värdegrund eller hållbarhetsarbete under ert konferensbesök tillsammans med någon av våra pedagoger.
Läs mer om våra workshops och visningar
Visste du att du kan hyra museets lokaler för privata tillställningar? Kanske ett bröllop? Världskulturmuseet är en fantastisk plattform för kreativa upplevelser.
Läs mer om att arrangera bröllop & fester på Världskulturmuseet här